Entrecôten...

...ligger just nu i mitt kylskåp och tinar bort. Vill någon ha den?

JAG VILL, JAG VILL!

Men jag har inte tid. Jag måste städa, duscha, färga håret och göra fin-fint både här och där, för idag ska mina Vindeltjejer komma och hälsa på! Det blev verkligen en sista minuten get-together. Anledningen till detta är att Tobbe verkar ska fly söder ut imorgon, för evigt, och då ska det gamla Vindelngänget dra ut på club och ge honom ett hejdundrandes avsked! ...Eller något i den stilen. Det hoppas jag på i alla fall. Frågan är bara vad fasen jag ska ha på mig..?

Men för att komma tillbaka till entrecôten och mitt tidigare inlägg så kände mamma för att åka hem och sova en stund istället, så att tvångsmata käringa gick inte! Hon är en smart jäkel den där...

Men rymden lyser åtminstone! Taklampan är nu takburen och lyser fram all skit som skuggorna så vänligt gömde. Det tar mig tillbaka till det jag egentligen skulle behöva göra just nu, nämligen kliva i skurartofflorna och sätta på mig hårdhandskarna, för här skall det banne mig jagas dammråttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0