Tvångsmata käringa

Imorgon kommer mamma förbi efter jobbet och jag har tänkt bjuda på lunch. Ska ta fram ett par entrecôtebitar ur frysen och servera lite ugnsgrillade morötter till det.

Mums, mums!

Alltid roligare att äta finmat när man har sällskap. Jag har sneglat på de där entrecôterna enda sen jag köpte dom förra veckan, men det känns som att det är lite för lyxigt för att äta ensam framför tvn.

Jag frågade mamma om hon ville ha päronkräm eller entrecôte (eftersom all annan mat är, i princip, slut) och hon sa "men GUD, spara då på entrecôten! Jag tar päronkräm!".

HAH.

Nejdu, icket! Den fulingen går inte. Du ska gnage på köttebit´n tills he int finns nå´e kvar! Jag är bara glad att ha sällskap. Fnihihi!

On another note: Pappa kommer också förbi imorgon. Han ska skruva upp min taklampa. Jag har levt i konstant mörker sen flytten, men NU JÄDRAR! Jag planerar att lysa upp hela rymden från min lilla etta.

*shine!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0