Sanningar för mogna människor


1. Jag tycker att en del av min "bästa väns" ansvar är att omedelbart radera all min datorhistorik om jag dör.
2. Inget suger mer än det ögonblicket i en argumentation då jag inser att jag har fel.
3. Jag önskar att du kunde ta tillbaka alla de gånger som jag inte velat ta en tupplur när jag var yngre.
4. Det finns ett stort behov av ett sarkastiskt teckensnitt.
5. Ett av mina återkommande tankenötter är att lyckas vika de där jävla resårlakanen rätt.

6. Jag undrar om det verkligen var nödvändigt att läsa sig att skriva skrivstil i skolan.
7. Google Maps vägbeskrivningar borde verkligen börja på nummer 5, för jag är ganska säker på hur jag tar mig ut från mitt område.
8. Dödsannonser vore mycket mer intressanta om det stod på vilket sätt personen dött.
9. Jag minns inte den senaste gången jag inte var "någorlunda trött".
10. Genom att fatta dåliga beslut så får jag i alla fall lite intressanta historier att berätta.

11. Tycker att alla ska fatta ett gemensamt beslut att ignorera alla teknologi som uppfinns efter Blue Ray... Jag ids inte börja om med mina filmsamlingar IGEN... Och jag orkar definitivt inte lära mig använda den nya skiten.
12. Jag blir alltid vettskrämd när WordPad frågar om jag vill spara ändringarna i det 12 sidor långa dokumentet, som jag inte gjort några ändringar i.
13. Jag sparar vissa personers telefonnummer i mobilen, så jag vet att jag inte ska svara när dom ringer.
14. Tycker att frysen också förtjänar att ha en lampa.
15. Jag blandar lätt ihop tristess med hunger.

16. När någon pratar otydligt och jag har sagt "va?" upprepade gånger ger jag tillslut upp och börjar nicka och le istället, även fast jag inte har den blekaste aning om vad dom säger.
17. Tröjor blir smutsiga. Underkläder blir smutsiga. Byxor? Byxor blir aldrig smutsiga och jag kan ha på mig dom för evigt.
18. Ibland spelar det ingen roll hur många gånger jag kollar på klockan, för efter några sekunder så har jag ändå ingen aning om vilken tid det är.
19. Den första suspensoaren användes i hockey 1874 och den första hjälmen användes 1974... Det är roande att det "bara" tog 100 år för männen att inse att deras hjärna också är viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0