Levalista

Ibland behöver man något att se på, som påminner en om att livet faktiskt är värt att leva. Jag har haft många motgångar den senaste tiden och därför introducerar jag nu detta.

Min levalista


1) Josefina: Jag vill träffa dig, hålla om dig, mysa med dig, äta langos med dig, träffa er kisseonge, röka med dig, prata med dig... Jag vill vara med dig, för du är den största källan till kärlek och glädje i mitt liv. Du är min trygghet. 

2) Rockys kindpussar och busögon. Min älskade älsklingskatt som får mig att känna mig lugn i de jobbigaste stunder. Den lille krabaten kan till och med få mig att skratta!


Lilltockisen!

3) Någon dag, när jag känner mig redo, kommer jag genomgå en Gastric Bypass och förhoppningsvis då får jag njuta av ett liv som en mer hälsosam och aktiv människa.

4) Juletider närmar sig och det riktigt kliar i fingrarna! Vill börja fixa dekorationer, julgran, pepparkakor, kanelbullar, körsbärste, kuddar, filtar, belysning, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0