Ett tickande ljud...

Jag sitter här och försöker få fram den där satans profilbilden där till höger, men det vill sig inte! Plötsligt hör jag ett ljud... Tick, tick, tick, tick, tock, tick, tick, tick, tick, tock...

Min första tanke var "nu droppar kranen i badrummet", men så fort jag vände huvudet ditåt så slutade det. Jag ignorerade tickandet och tänkte att jag inbillade mig. Några sekunder gick och sen började det igen. Tick, tick, tick tick, tock, tick, tick, tick, tick tock...

Vf???

Jag ställde mig fundersamt upp och gick till badrummet för att kika, men kranen var tyst. Gick sedan till köket för att kolla om äggklockan var igång, men inte det heller. Jag skakade av mig obehagskänslan och satte mig ner igen.

Och här sitter jag nu och är nästan halvt ihjälskrämd när jag plötsligt kommer till insikt, skruvar upp volymen på musiken och DÄR HAR VI DET! Rihanna's oförskämda pojke satt och tickade i mitt öra.

Gu se si skrämmes rude boy..!

Kommentarer
Postat av: matilda

så ruuudeee!!!

2010-10-31 @ 14:10:41
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0