Hemkommen från en vecka i Övik

Oj, oj, oj, vilka dagar... Det är alltid lika mysigt att hälsa på Josefina och Jocke!

Deras hus såg galet litet ut, utifrån, men jäklar vad rymligt det var på insidan! Det tog ju aldrig slut..?! Rum  efter rum,  yta efter yta… Looks  can re-he-heally be decieving!

Och deras kisseonge..!  Han var sötare än sötast! Gosig, busig, pratig, pussig… En liten guldklimp. Saknar plötsligt min katt enormt mycket! Min Rocky Balboa..!

Vi ska inte ens börja nämna allt vi ätit under dessa  dagar… Jag har inte varit hungrig en enda gång! Helt sjukt. Vi har fullkomligt frossat i god mat. Givetvis körde vi en favorit i repris; langos, och det var lika underbart som alltid! Dock kände man sig som en hel jävla planet efteråt och man kan inte ens lyfta arslet för att rädda ett liv. Totalt utpumpad.

Idag drog vi till Sundsvall och gick en sväng på IKEA bland annat, och nu är jag hos mina föräldrar och grattar min bror på födelsedagen. Jordgubbstårta är underbart!

I’ve been on the road en sisådär 6-7 timmar idag, om jag räknar rätt. Ganska knäckt. Hoppas kudden har saknat mig lika mycket som jag saknat den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0