Tv-program

Tre tv-program som får mig att gråta:
- The secret millionaire (blir bara så rörd av folks reaktioner)
- Spårlöst (det är svårt att _inte_ gråta)
- 16 and pregnant (jobbigt att se vad dessa tonåringar går igenom)

Tre tv-program som får mig att skratta högt:

- Family guy (Stewie är ju bara för skön)
- The Big bang theory (the best awkwardness ever!)
- Who's line is it anyway? (Drew Carey m.fl som jag gärna skrattar bort dagen med)

Två tv-program som jag önskar borde börja sändas igen:
- Disneydags (den versionen som gick när jag var yngre!)
- Oz (en brutal fängelseserie som bjuder på både det ena och det andra)





Tre tv-program som jag verkligen fastnat för:
- Skins (en brittisk ungdomsserie om sex, droger, kärlek och vänskap)
- Deadliest catch (om krabbfiske.. Spännande och roligt, med en gnutta tragedi)
- Jim’s world (en lite småklyschig, lagomt underhållande familjeserie)

Sex tv-program som jag tycker borde läggas ner:
- Days of our lives (de börjar seriöst få slut på idéer såhär efter 45+ år)
- Beverly Hills 90210 (alla tittar på The Hills numera ändå, så...)
- Smallville (NOBODY LIKES YOU...eller åtminstone inte jag, haha)
- Xena: Warrior princess (jag KAN bara inte titta på det)
- Glamour (men... Vad ska då alla tanter titta på?)
- Cheers (gammal, tråkig serie som bör avlivas)

Tre tv-program som jag rekommenderar (ej nämnda ovan):

- Lyxfällan (ett livsstilsprogram om personer sitter djupt i skiten, rent ekonomiskt)
- Extreme survival (om hur man bäst överlever på planetens jävligaste ställen)
- Inside the actors studio (intervjuer med skådespelare –läs mer här-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0