Jag bloopade

Jag gjorde en riktig blooper idag.

Vi hade ju fixat biljetter till permiären av senaste Harry Potter-filmen (som jag skrev om i det här inlägget), men duktiga jag förträngde det totalt och fick skicka panik-sms till systrarna och be om ursäkt.

Denna tillfälliga (dock återkommande) förvirring är nog ett resultat av att jag inte somnade förrän vid 07.30 i morse. Så fort jag började komma in i det där stadiet, då man varken sover eller är vaken, så började hemska, hemska, hemska saker fladdra förbi mina ögonlock. Såna där mardrömmar som känns så fruktansvärt verkliga. Detta resulterade i att jag sov till klockan 14 idag och därav missade bion.

Bloopbloop, indeed!


En bild på katten som just kom och skrämde livet ur mig med sitt djupa djungelvrål. MEOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0