En tripp till Örnsköldsvik

Ikväll åker jag till Övik för att umgås med min älskade kusin Josefina! Hon ska visa mig deras nya hus som dom ska hyra och sen ska jag få träffa deras nya tillskott till familjen; en orangevit liten pälsboll vid namn Tusse! Jag har bara fått titta på honom via webcam och gösse (!) så söt han är!

Jag blir inte förvånad om jag undermedvetet packar ner honom i väskan också när jag ska hem igen. Sicken godbit!


Sen blir det ett litet kräftkalas och förhoppningsvis en langosmiddag! En tripp förbi ett café ska det nog också bli, då jag har världens cravings efter morotskaka och varm choklad!

He je till å njut men´s man kan!



Kommentarer
Postat av: Josefina

2010-11-09 @ 15:10:17
Postat av: Josefina

Vi längtar tills du kommer sötis!! <3

2010-11-09 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0