Dan före dopparedan!

Ja herregud, vad tiden har flugit de senaste två veckorna! Jag har knappt ens haft tid att sitta vid datorn (därav de extremt usla uppdateringarna från min sida).

I skrivande stund sitter jag och väntar på att mina kantareller ska börja knäppa i kastrullen, så jag får fortsätta med min svampstuvning. Jag är så glad, för jag har äntligen fått stänga av ugnen! Den har varit igång hela dagen och hela veckan, i princip.

Har gjort knäck, cookies, julgodis, saffranskaka, morotskaka, sverigekaka... Inte alla idag, givetvis, men jag sitter ändå och svettas som en galning. Det är rena bastun här inne.

Dagens första mål mat kommer jag få konsumera om ca. 40 minuter, då förhoppningsvis min middag är färdig: kantarellstuvning på toast med en liten köttbit.

Nu knäpper mina kantareller! Uppdaterar kanske mer senare!

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0