Crème Fraîche

Jag har precis kommit hem från affären och till min fasa har jag märkt att jag är en så kallad "mönstershoppare" Givetvis är det ett uttryck som jag själv kommit på. Alldeles nyss faktiskt. Amazing, va? Min hjärna är inget annat än briljant.


Känner ni sarkasmen..?

Bra.

Då går vi vidare.

Jag har märkt att jag sällan lämnar en affär utan att ha inhandlat Crème Fraîche, tuggummin och grädde. I den ordningen. Inhandlar jag inte Crème Fraîche så minskar min kapacitet till matlagning drastiskt. Jag kan nästan inte komma på en anledning till varför man inte ska köpa det? Det passar ju till allt! ...Möjligtvis bortsett från gröt.

Har ni någon favoritgrej ni bara inte kan lämna affären utan? Snälla, säg inte att jag är ensam om det här... Haha. Någon där ute med Crème Fraîche-fetish?

Anyone..?

Ah ok... Då är det bara jag.



Kommentarer
Postat av: Josefina

Sams here! Cream F är något som MÅSTE finnas i kylskåpet!

2010-12-10 @ 01:19:44
Postat av: Josefina

Sams here! Cream F är något som MÅSTE finnas i kylskåpet!

2010-12-10 @ 01:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0