2:a advent och dags för en ny bloggdesign

Nu håller jag på att fippla för fullt med en ny och julig design på bloggen. Jag har suttit och knåpat sen klockan 5 imorse och har hittills fått fram en header, ändrat lite i layouten, ändrat bakgrunder samt fixat små snöflingor!

Längst tid har gått åt till headern och den är tyvärr inte det jag skulle vilja att den var, men det är det bästa jag kunde åstadkomma med Paint. Kanske blir det något lite renare när jag kan använda mig av Photoshop igen, vem vet? Men äh, nu ska vi inte vara kräsna. Innan hade jag ju inte ens en header, så jag tycker att jag har varit duktig ändå!

Jag tror att det är dags för en frukost break och sen får vi se om jag däckar av utmattning efter det eller om jag får en energyboost och börjar trixa med widgets och inläggsdesign.

Now Dasher!
Now Dancer!
Now, Prancer and Vixen!
On, Comet!
On, Cupid!
On, Donder and Blitzen!


AWAYYY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0